Гарантія та сервіс

Гарантійні умови

На всю освітлювальну продукцію інтернет-магазину «Люстра-Стиль» поширюються гарантійні умови фірм-виробників. Умови та термін фірмової гарантії виробника по конкретній люстрі або світильнику прописані в паспорті до виробу і служать підставою для заміни або ремонту виробу в сертифікованих виробником сервісних центрах.
У разі настання гарантійного випадку, при зверненні необхідно мати відповідні документи: гарантійний талонта товарний чек нашого магазину на цей виріб. Після тестування фахівці сервісного центру в установлений термін дають звіт і або проводять безкоштовний ремонт виробу із заміною (за необхідності) деталей, або видають клієнту висновок про неможливість відремонтувати виріб. З висновком клієнту слід звернутися в наш інтернет-магазин. Висновок сервісного центру дає право обміняти товар на аналогічний або повернути гроші за покупку.
Детальніше про умови та як повернути світильник.

Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.
Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів" і гарантійними зобов'язаннями фірм-виробників.
На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія фірми-виробника.

Гарантія на всі товари в нашому магазині - від 6 місяців до 1 року (докладніше уточнюйте у менеджерів).
Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару Споживачу.
Гарантія дійсна з дня продажу.
Протягом 14 днів з моменту покупки товар можна обміняти на аналогічний відповідно до статті 9 закону України "Про захист прав споживачів".
Для обміну товару необхідно пред'явити оригінал товарно-касового чека, гарантійного талона і виріб в упаковці.

Гарантійні зобов'язання виконуються в наступних випадках:
•    за умови дотримання клієнтом правил експлуатації, наведених в інструкції з експлуатації, що додається до виробу;
•    при відсутності механічних пошкоджень на конструкціях і деталях вироби;
•    при наявності у клієнта гарантійного талона на виріб;
Гарантійні зобов'язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку у випадках, якщо:
•    Будуть змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах типовий або серійний номер товару, дата продажу, або пошкоджена пломба.
•    Установка, налаштування виробу буде проводитися самостійно особами, які не мають на те відповідних повноважень і кваліфікації.
•    Дефекти створені змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації.
•    Механічні ушкодження заподіяні в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника).
•    Дефекти викликані попаданням всередину виробу чужорідних предметів/рідини.
•    Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
•    Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин.
•    Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався даний виріб.
•    Вироби використовуються з професійною метою (отримання прибутку).
•    Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

P.S.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Всі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: sale@lustra-style.com.ua.

 

ТОВ "Електро Трейд"